De Ziua Mondiala a Vederii in 2016 Essilor lanseaza campania “Ne place sa vedem schimbarea”, pentru a-i determina pe oamenii din intreaga lume sa-si promita ca vor avea grija de vederea lor.

Pentru fiecare angajament, compania va aloca garantat $1 pentru initiativele care sustin programele de sanatate vizuala pentru cei nevoiasi.

(Charenton-le-Pont, Franta – 12 Octombrie 2016) – Essilor Group incepe actiunile dedicate Zilei Mondiale a Vederii pe 13 Octombrie prin a-i determina pe oamenii din lumea intreaga sa-si promita ca vor avea grija de ochii lor si vor merge la un control oftalmologic. Pentru fiecare angajament facut, Essilor va dona 1$ pentru mai multe initiative alese, care sustin oferirea unei vederi de calitate in randul persoanelor defavorizate din intreaga lume.

Prin campania “Ne place sa vedem schimbarea”, Essilor urmareste sa ii faca pe oameni constienti de importanta controalelor regulate la ochi – si la nivel global problema de sanatate publica pe care o reprezinta eroarea refractiva necorectata – astfel ca oricine, in orice colt al lumii, sa poata beneficia de solutii pentru corectarea vederii, si sa poata sa invete mai bine, sa lucreze mai bine si sa traiasca mai bine.

«Controlul oftalmologic o data pe an este esential pentru a ne proteja cel mai important simt pe care il avem ca fiinte umane: vederea. La Essilor, ne dedicam sa asiguram o vedere sanatoasa pentru toata lumea, inclusiv pentru cei 2.5 miliarde de oameni la nivel global care nu au beneficiat inca de solutia de corectare a vederii de care au nevoie,” a declarat Jayanth Bhuvaraghan, Directorul de Program Essilor. « Prin aceasta promisiune, speram sa incurajam pe toata lumea sa se angajeze in a-si iubi ochii, in a spune si celorlalti despre asta si in a ni se alatura pentru a crea schimbarea de care este nevoie inintreaga lume pentru a vedea bine. ».

Cu numai trei clicuri pe www.lovetoseechange.com, un website creat special pentru aceasta, disponibil in sase limbi, toti cei care vor sa sustina aceasta campanie isi pot lua angajamentul si pot alege programul pe care si-ar dori ei ca Essilor sa il sprijine in numele lor. Campania incepe pe 13 octombrie si dureaza pana la sfarsitul anului.

Echipelor Essilor din lumea intreaga “le place sa vada schimbarea” De Ziua Mondiala a Vederii, Essilor Group va organiza evenimente in circa 40 de tari din intreaga lume pentru a sensibiliza publicul cu privire la importanta unei vederi bune pentru noi toti. Datorita implicarii echipelor de angajati si a profesionistilor din domeniul ingrijirii oculare, Essilor si partenerii sai vor oferi teste vizuale pe strada, in centre comerciale, gari, scoli si alte locuri publice din toata lumea, din India si Statele Unite pana in Germania, Australia si Tailanda.
Anul trecut, de Ziua Mondiala a Vederii 2015, s-au efectuat peste 23 000 de teste vizuale, iar campania sociala media a ajuns la aproape 300 000 de oameni din intreaga lume.

Furnizori cheie se alatura acestei actiuni

Impreuna cu cei 61,000 de angajati din intreaga lume, Essilor a colaborat cu unii dintre furnizorii sai cheie care sunt dedicati sa sensibilizeze publicul cu privire la importanta unei vederi sanatoase. In sediile centrale ale companiilor Google, Orange si Havas in Franta, vor avea loc controale oftalmologice si se vor organiza evenimente de sensibilizare, prin care angajatii companiilor vor fi incurajati sa ia atitudine si sa impartaseasca aceasta pozitie cu clientii si cu familiile lor.

Un angajament constant de a asigura vedere de calitate pentru toata lumea.
O vedere buna este absolut necesara pentru a indeplini Obiectivele de Dezvoltare Durabila, pentru ca o vedere buna este o conditie necesara pentru a putea invata si munci la cel mai inalt nivel. In concordanta cu misiunea sa de a imbunatati nivelul de trai prin imbunatatirea calitatii vederii, Essilor inoveaza in permanenta pentru a largi accesul la solutiile de corectare a vederii , care sunt personalizate in functie de nevoile si stilul de viata unic al fiecaruia. La nivel mondial exista 2.5 miliarde de oameni care inca au probleme de vedere netratate, motiv pentru care Essilor si-a accelerat actiunile ce fac parte din angajamentul de a oferi tuturor o vedere sanatoasa, dezvoltand parteneriatele cu companii din alte domenii, inclusiv modelele de afaceri si initiativele strategice. Prin aceste actiuni, Grupul a oferit acces pentru prima data la ingrijirea vederii pentru peste trei milioane de oameni care traiesc in zone defavorizate, incepand inca din 2013.

Pentru mai multe informatii despre initiativele Essilor de facilitare a accesului la solutiile de ingrijire a vederii pentru 2.5 miliarde de oameni din lumea intreaga cu probleme de vedere netratate, vizitati www.essilorseechange.com.

Despre Ziua Mondiala a Vederii

Ziua Mondiala a Vederii este un eveniment anual stabilit de Organizatia Mondiala a Sanatatii incepand cu anul 1998 pentru a atrage atentia la nivel global asupra dificultatilor aduse de problemele de vedere.

Despre Essilor

Lider mondial in randul companiilor producatoare de lentile de ochelari, Essilor realizeaza si comercializeaza o gama larga de lentile pentru imbunatatirea si protejarea vederii. Misiunea companiei este aceea de a imbunatati vietile oamenilor prin imbunatatirea vederii. Pentru a-si indeplini aceasta misiune, Essilor investeste anual peste €200 milioane in cercetare si dezvoltare, angajandu-se sa aduca pe piata in permanenta produse noi, mai eficiente. Marcile sale reprezentative sunt Varilux®, Crizal®, Transitions®, Eyezen™, Xperio®, Foster Grant®, Bolon™ si Costa®. De asemenea, Essilor dezvolta si comercializeaza echipament, instrumente si servicii pentru profesionistii din domeniul ingrijirii oculare.

In 2015, Essilor a raportat un venit consolidat de peste €6.7 miliarde si are 61,000 de angajati in intreaga lume. Produsele sale sunt vandute in peste 100 de tari, iar compania detine 32 de fabrici, 490 de laboratoare si unitati de slefuire a lentilelor, precum si cinci centre de cercetare si dezvoltare in intreaga lume.
Pentru mai multe informatii, va invitam sa accesati www.essilor.com.